Valikvastustega test

Vasta vähemalt 80% õigesti. Kui ei õnnestu, vaata veelkord videot ja proovi uuesti!
1. Väärtuspakkumise Lõuend on tööriist, mis võimaldab:
  • analüüsida ettevõtte tulusid ja kulusid;
  • analüüsida toote või teenuse väärtust kliendi seisukohalt;
  • analüüsida ettevõtte tegevuskeskkonda;
  • analüüsida kogu ettevõtte ärimudelit;
2. Märgi linnukesega väited, millega nõustud:
  • ettevõtte kogu ärimudeli mõistmiseks piisab Väärtuspakkumise Lõuendist;
  • Ärimudeli Lõuend (Business Model Canvas) on osa Väärtuspakkumise Lõuendist;
  • Väärtuspakkumise Lõuend on osa Ärimudeli Lõuendist;
  • Ärimudeli Lõuend ja Väärtuspakkumise Lõuend ei ole omavahel seotud;
3. Tavapäraselt alustatakse Väärtuspakkumise Lõuendi täitmist:
  • kliendi kasu ja võimalike kasu loojate kaardistamisest;
  • kliendi vajaduste kaardistamisest;
  • kliendi vaeva ja võimalike leevendajate kaardistamisest;
  • toodete ja teenuste kaardistamisest;
4. Märgi linnukesega küsimused, millele keskendutakse Väärtuspakkumise Lõuendi vasakul (pakkumist kirjeldaval) poolel:
  • kuidas saaksime vähendada kliendi vaevasid?
  • milliseid teenuseid ja tooteid pakume, mida klient väärtustab?
  • mille poolest oleme enda konkurentidest paremad?
  • kuidas saaksime suurendada kliendi rõõme?
5. Probleemi-lahenduse vastavus eksisteerib juhul kui:
  • meie poolt pakutavad teenused või tooted on väga täpselt kirjeldatud;
  • kui meie väärtuspakkumine vastab täpselt meie sihtgrupi profiilile;
  • kui meie pakutavad teenused või tooted vastavad turu vajadustele;
  • kui oleme hoolikalt kaardistanud klientide reaalsed probleemid ja vajadused;
6. Väärtuspakkumise Lõuend keskendub Ärimudeli Lõuendist peamiselt kahele osale: väärtuspakkumisele ja sihtgrupile:
  • õige;
  • vale;
7. Selles Väärtuspakkumise Lõuendi sektsioonis tuuakse välja asjad, mille ümber kogu väärtuspakkimine on ehitatud:
  • Kasu;
  • Vaev;
  • Kliendi Vajadused;
  • kõik nimetatud;
8. Need on olulised probleemid, mida sihtgrupp püüab lahendada:
  • Kliendi Vajadused;
  • Kasu;
  • Vaev;
  • kõik nimetatud;
9. Kõik negatiivsed emotsioonid, ootamatud kulud ja riskid, millega klient võib kokku puutuda, kirjeldatakse lahti selles Väärtuspakkumise Lõuendi sektsioonis:
  • Vaeva Leevendajad;
  • Kliendi Vajadused;
  • Vaev;
  • kõik nimetatud;
10. Selles väärtuspakkumise sekstioonis tuuakse välja, kuidas sinu tooted või teenused loovad sihtgrupile kasu:
  • Kasu;
  • Kasu Loojad;
  • Tooted & Teenused;
  • kõik nimetatud;