kliendi kasu ja võimalike kasu loojate kaardistamisest;
kliendi vajaduste kaardistamisest;
kliendi vaeva ja võimalike leevendajate kaardistamisest;
toodete ja teenuste kaardistamisest;
4. Märgi linnukesega küsimused, millele keskendutakse Väärtuspakkumise Lõuendi vasakul (pakkumist kirjeldaval) poolel:
kuidas saaksime vähendada kliendi vaevasid?
milliseid teenuseid ja tooteid pakume, mida klient väärtustab?
mille poolest oleme enda konkurentidest paremad?
kuidas saaksime suurendada kliendi rõõme?
5. Probleemi-lahenduse vastavus eksisteerib juhul kui:
meie poolt pakutavad teenused või tooted on väga täpselt kirjeldatud;
kui meie väärtuspakkumine vastab täpselt meie sihtgrupi profiilile;
kui meie pakutavad teenused või tooted vastavad turu vajadustele;
kui oleme hoolikalt kaardistanud klientide reaalsed probleemid ja vajadused;
6. Väärtuspakkumise Lõuend keskendub Ärimudeli Lõuendist peamiselt kahele osale: väärtuspakkumisele ja sihtgrupile:
õige;
vale;
7. Selles Väärtuspakkumise Lõuendi sektsioonis tuuakse välja asjad, mille ümber kogu väärtuspakkimine on ehitatud:
Kasu;
Vaev;
Kliendi Vajadused;
kõik nimetatud;
8. Need on olulised probleemid, mida sihtgrupp püüab lahendada:
Kliendi Vajadused;
Kasu;
Vaev;
kõik nimetatud;
9. Kõik negatiivsed emotsioonid, ootamatud kulud ja riskid, millega klient võib kokku puutuda, kirjeldatakse lahti selles Väärtuspakkumise Lõuendi sektsioonis:
Vaeva Leevendajad;
Kliendi Vajadused;
Vaev;
kõik nimetatud;
10. Selles väärtuspakkumise sekstioonis tuuakse välja, kuidas sinu tooted või teenused loovad sihtgrupile kasu: